Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-11, 01:40   #1
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Dele bilder fra vår lille hverdag?

Har du lyst til å dele ett bilde fra ditt liv?
det jan være ett bilde av trappa di med noen blomster, en plante du har inne, ett fint bilde du har på veggen, en utsikt, veien du går på når du går hjemmefra, en råtten vegg, og alt annet du måtte komme på.

Jeg vil ikke snike og "finne ut hvem du er" men en pitteliten bit av deres liv, din hobby, ditt hjertebarn, din rotekrok, din shampoo, din stol, din data, ditt bord eller lommebok

En enkel liten sak som likevel betyr noe for deg. Og det er selvsagt lov å legge inn nye bilder så ofte man vil. Hver gang det dukker opp noe bra!
Og ja, det kan være både nye og gamle bilder!

Jeg begynner med dette bildet:



Min aller første tur på dressin, her driver de som kan dette å klargjøre alt, jeg trodde det skulle bli en enkel tur, men jeg likte ikke de lange tunellene og ikke kulden i dem. (gammelt bilde)

Men, bortsett fra det hadde vi en kjempeflott tur! Dette kan oppleves om man er i Flekkefjord. Har ingen link men jeg tror man finner det på flekkefjordsbanens venner eller noe sånnt

Kom og del

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat