Sv: Noen som kan hjelpe med blodprøvesvar?
Har bedt om å få prøve Erfa flere ganger, men det blir blankt avvist både av fastlege og endokrinolog + lege ved sykehuset. Har lånt fastlegen min boken "Stop the Thyreoid madness" i håp om å åpne øynene hennes for at Levaksin faktisk ikke er det rette for alle.
T3 tilskudd, altså Lio, har også blitt blankt avvist, helt til endokrinolog ved Aker foreslo dette hvis THR prøven min ikke viste noe.
Tenker som så at jeg kommer til å kreve å få tatt TSH, FT4. FT3, rT3 og tT3 FØR jeg går over på ren Lio for å vite litt om hvordan forholdet er i kroppen min nå, slik at jeg kan sammenligne det underveis i eksperimentet.
Å gå over på ren Lio er ikke det som er det mest skremmende, synest jeg. Det som skremmer meg er at jeg har en lege som mener at stoffskiftet er noe helt ukomplisert og hun har aldri vært borte i noen som trenger T3 tilskudd og iallefall ikke noen som har gått på ren T3.
Tenker som så at siden jeg pr i dag er rimelig ødelagt i hele kroppen takket være et ikke-fungerende stoffskifte, så hadde det vært litt tryggere om den som skal følge meg opp, faktisk tar bivirkninger og symptomer på alvor.
Men jeg kommer nok, uansett om jeg er noe nervøs, takke ja til forsøket.