Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-11, 22:12   #4
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Mulig dia II, hvilke prøver skal jeg be om.

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Du har legetime i morgen? Når du forteller om dine tanker og erfaringer slik du gjør her vil nok legen din ordinere de prøvene som er nødvendig å ta.

Beklager å måtte skuffe deg, men mange leger er av den oppfatning at dia2 er kun for gamle mennesker og vil ikke sløse med ressursene for å undersøke et såpass ungt menneske for sånt!
Hender jeg er flau over å være sykepleier når jeg hører om alt folk opplever!
Desverre mange her inne(og andre steder) som har møtt enormt mye motstand fra legestanden! Folk kjemper i årevis for å få tatt riktige/nok blodprøver og så må de sloss videre for å få riktige/nok medisiner!
Er man litt informert, vet man i det minste hva man skal be legen undersøke!
Selv opplevde jeg at legen først mente det var unødvendig å ta fastende bls for jeg var bare 36 år. Så ante han ikke hva han skulle gjøre da det viste seg at min mistanker var korrekte!