Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-11, 07:35   #9111
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Er det flere enn jeg som synes det er litt småkvalmt at Jens vifte med AP-roser under denne sørgeseremonien?? Valgkampen er jo utsatt!

Vel da var vel jeg og flere tusen med meg også småkvalme som vifta med roser under appellene og fakkeltoget i går. Jeg hadde en rød rose som jeg skulle legge på vannet, rød for det var det jeg fikk tak i. I Oslo var folk oppfordret til å ta med roser i alle farger i stedet for fakler og det var nok det Jens Stoltenberg også gjorde. Her i Stavanger ble også folk oppfordret til å ta med roser (eller de blomster men hadde) for å legge på vannet for å minnes de som gikk bort ved Utøya. Flere ganger ble disse rosene hevet over hodet som en slags markering før de ble lagt på vannet, eller i Oslo ved Domkirken. Rosene hadde ingenting med valgkamp å gjøre, men var et hederssymbol for alle de som aldri kom hjem på fredag.

Jeg synes ikke det er småkvalmt, tvert i mot synes jeg det er småkvalmt med alle som overtolker alt som blir sagt og gjort i denne forferdelige situasjonen.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose