Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-11, 10:34   #140
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Veietråd våren 2011

Opprinnelig lagt inn av Snorkfroken76, her.

4.7: 108,4 - skjønner ikke hvorfor det går så treigt?? Har spist litt lovlig snop og kanskej litt mye, men ikke så veldig mye mer en jeg har gjort andre uker jeg har gått ned en kilo? Har ikke fått trent heller, men det gjorde jeg jo heller ikke tidligere... Og det er da MANGE kilo til jeg bør komme på noe platå. Og nå er det straks ferie..

Himmel, du har jo gått ned nesten 30 kg i løpet av ganske kort tid - ikke rart om kroppen din må stoppe opp litt Jeg leste at langvarige platåer i en vektnedgangsfase er en god ting; jo lenger man har en stabil vekt, jo mindre er sjansene for å legge på seg igjen over siste lange, stabile vekt Så selv om det er en prøvelse for tålmodigheten er det sikkert veldig bra for kroppen din. Kanskje du skal tenke litt stabilisering en stund? Skaldeman er jo litt forkjemper for "sesong-spising" - mer bær og slikt på sommeren, og strengere regime om vinteren. Det tilsier jo mindre nedgang sommerstid, men kroppen har kanskje godt av det?

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat