Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-11, 12:43   #2185
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Så godt å se at flere kommer tilbake til tråden vår. Jeg er som deg MariaB; jeg har heller ikke ord. Jeg greier ikke være sint engang. Jeg har brukt de siste dagene på å ta katastrofen innover meg litt om litt, men likevel er det vanskelig. Jeg har ikke ord for hva jeg føler om denne tragedien. Sånn sett skulle jeg ønske jeg var en "skribent" slik som Prutti og EndeligFri som skriver i bloggene sine. Sanna1, du hadde familiebesøk i helgen; det var sikkert ikke lett med småbarn som får med seg det som skjer. Her i huset er det jo voksne "barn", men også de har et stort behov for å snakke om det.

Bente1: i fjor var jeg på ferie mens en engelskmann dro rundt og drepte kjæresten sin, nytypen hennes, og flere andre som stod i veien for ham. Jeg husker bare så godt hvor opptatt vi ble av jakten på ham (som gikk på TV døgnet rundt). Jeg kan likevel ikke forestille meg hvordan det var å være deg som var på ferie denne gangen, når det handler om Norge.

Rikkem0r er ute på øya si; det ble plutselig stille - håper du er i fin form??
Jeg håper også at Foksy, Appelsinpiken, Nysgjerrig nok, Elanessë, Labaline, Manne, etaeb, Edlih, TurboCat, Budeia, Lillevenn og alle andre som har vært innom på tråden på visitt eller mer permanent basis - HÅPER DET STÅR BRA TIL MED DERE ALLE OG AT DERE IKKE ER PERSONLIG RAMMET PÅ NOE VIS!!

Jeg håper og ønsker veldig sterkt at vi tar opp kontakten i denne tråden og står samlet også her. En stor klem og takk til dere alle for støtte og hjelp gjennom de siste månendene.

Svar med sitat