Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-11, 16:21   #46
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Karbofellene, skal vi lage en oversikt for de nye?

Tomatpuré, ferdigkrydder, posesauser og -supper har alle endel kh (særlig tacopulver og slikt). Tomat og rød paprika er vel de grønnsakene som vokser over jorda som har mest kh (bortsett fra mais som er verstingen og fy på ketogen kost), og som kanskje må begrenses litt om man er streng. Løk har også endel. Krydder-/sursild oppdaget jeg til min skuffelse også er fy-mat

Skal legge til at jeg tillater meg selv flere karber fra grønnsaker og en og annen wok-blanding, fordi det tross stivelse er mye bra næring i rotgrønnsaker også. Men det er ikke ofte, altså.

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat