Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-11, 13:04   #9
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Lightbrus = opp i vekt?

Har helt slutta å touche alt som hete lightdrikker. Verken brus eller saft eller andre ting som er søta med sånne saker. Skal jeg ha brus drikker jeg vanlig brus, for det er ikke så ofte.

Jeg har blitt av den oppfatning av at mat og drikke skal være naturlig og disse kunstige søtningstoffene er laaaaangt fra naturlig. Da er det bedre å drikke vanlig cola spør du meg. Det ble ikke bedre ut av at jeg fant ut av piloter ikke får drikke light-brus. Wonder why? Fordi det dreper nervene og reaksjonsevnen samt sløver ned tørr jeg påstå.

Ja, det er mulig du får opp i vekt av lightbrus. Meget mulig, aspartam gir nemlig større fettlagring enn sukker. Det er på tide at vi innser at selv om sukker ikke har noen næringsverdi, så er enkelte søtningstoffer vi stapper i oss tusen ganger verre.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat