Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-11, 13:09   #53
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Karbofellene, skal vi lage en oversikt for de nye?

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

-Om lysten på potet tar overhånd, er det best å koke poteta og avkjøle den helt og lage seg en potetsalat med lite potet og masse andre godsaker.
Ikke spis kokt potet!

Mehh...koker poteten jeg, avkjøler den og varmer den opp igjen, som regel stekt. Oppvarma potet har en GI på 23, noe som for meg er absolutt akseptabelt

Om man finteller karbohydratene, pass opp for avocadoen og kjøp HASS avocado som bare har 0,5 karber eller noe sånn og 198 kalorier, istede for den andre som har sånn...4(??) karber og 498 kalorier.

Vaniljekesam ligger kanskje lavere på karbene men den inneholder maisstivelse. Ikke bra.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat