Tråd: Karbo-telling
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-05, 15:51   #16
Alfie
Seniormedlem

Alfie sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 66
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

ikke for godt til å være sant, nei

Opprinnelig lagt inn av Elena

Tusen takk!!!

dere er virkelig super snille allesammen!

Jeg beklager om jeg spør om mye jeg burde vite.
Har lest boka, men noen av tingene som f.eks fløte virker for bra til å være sant.
Derfor spør jeg, kanskje noen har erfart at det ikke er lurt osv.
Men lover å prøve å slå opp i boka eller her på forumet før jeg stiller dumme spørsmål igjen!

Neida - det du leser i Atkins-boka er generelt sett ikke for godt til å være sant. Men det er i utgangspunktet viktig å holde seg til de begrensningene som settes. Etterhvert finner du ut hvor mye akkurat DU tåler av "det gode livet". Når du hopper rundt her inne vil du se at de individuelle forskjellene er veldig store. Noen tåler f.eks. fløte veldig godt, mens andre får stopp i vektnedgang bare de tenker på det. Noen kan snackse nesten uhemma på nøtter, mens andre får vann i kroppen. Noen tåler atkins-barene, andre får magesjuke av dem. Men prøv deg fram innenfor de rammene for den Atkins-fasen du er i. Og de rammene gir anledning til en sunt, smaksrikt, mettende og variert kosthold. Lykke til