Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-11, 10:25   #2261
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 38
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Håper dagen din blir litt roligere RikkemOr, høres stress ut med så mye overtid Trøsten er vel at tiden går raskere der ute - og så blir det vel også litt ekstra penger av det

Kjempesmart å ta med deg forskjellige oljer. Jeg var også veldig glad for at jeg tok mde cocosa til Hellas. Største utfordringen når en ikke har 100% kontroll på maten selv , er egentlig å få i seg nok fett, så da er det greit å ha noe "på lur" Får man ikke nok fett kommer raskt sulten og suget, og da er det mye lettere å gjøre feile velg også.

Håper de siste dagene går raskt for deg og så er du straks hjemme igjen

Tiden går fort når det er mye jobbing(timeantall per døgn) ja=) Og også når det er mye flying for rekker liksom ikke å tenke no særlig på at man heller ville vært hjemme... Også er det jo skikkelig fine folk jeg jobber med da, så stortives sammen med de og det er viktigst av alt vil jeg påstå..
Cocosaen og udosen er knallfine! Jeg merker veldig stor forskjell på sult/metthets-nivå denne turen kontra forrige=) Og at stixa har vist ketose hver kveld, det forundrer meg faktisk, men er jo kjempebra da=)

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

hej hej!

Rikkemor: skal du snart hjem? Herlighet som disse ukene flyr! Du er jo utrolig flink med maten der ute da!

Jeg lagde meg kokoslapper og eggerøre til frokost, og det var nydelig! Syns disse lappene ble bedre enn de forrige selv om de er litt "tørre". På den siste lappen hadde jeg smør og ørlite syltetøy uten sukker, naaaaaam Trenger jeg å si at je er stappmett?

Men hvordan du prutti klarer å få 12 lapper ut av halv røre skjønner jeg ikke! Jeg fikk en 5-6 av hel røre!

Ja, vet du, de ukene gåååår så fort! Både de hjemme og her ute igrunn Og som sagt, med cocosa og udos er det mye enklere med maten her også, for man blir annerledes mett når man får nok fett(tihi, det rima ).. Gleder meg skikkelig til å få prøvd de lappene asså! Har ikke kokosmel, så får handle det og teste ut når jeg kommer hjem

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat