Cocosa i maten og i tillegg Prutti. Jeg ser det du skriver om flere tabletter; kanskje finnes magnesium flytende også? Jeg merker i allefall før og etter magnesium Du har en del knep for dette mindre delikate problemet ser jeg, aktivitet er også bra for å holde systemet i gang. Og mentalt da...å grue seg til å gå på do kan føre til at det stopper opp. Alt som smører tarmsystemet er godt i en sådan stund. Tygge linfrø evt la linfrø ligge i vann over natta og ta sammen med youghurt. Jeg anser meg nesten ferdig med anfallet nå; tok en anfallstablett da jeg våknet i morges pga litt smerter og for å være sikker og det hjalp heldigvis. Nå har jeg vasket hele huset og det er deilig å vite. Skal i vei og gjøre noen innkjøp til helga; er litt dårlig på middagsforslag så jeg tenkte å snuse litt på middagstråder før jeg dro. I går fant jeg denne grønnsakstråden Rimelig sløvt av meg å ikke se på den før nå, men har jeg nå funnet noe som fungerer så er jeg nå der til jeg plutselig våkner og oppdager jeg er drittlei Jeg har derfor et stort forbedringspotensiale på matområdet. I kveld har jeg ikke peiling på hva vi skal ha til middag, og det spørs om det blir pizza på meg. Gubben får noe annet han da hans problem tenker jeg Så bra oppskriften fungerte Bente! Og så kan den brukes som formake i tillegg...Ittj nå som e likar! Brødformene mine er 2 liters, så jeg dobler oppskriftene jeg.