Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-11, 17:48   #15
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Søren klype altså

Dere er bare skjønne da

Forhistorien:
I går var jeg på MR av hodet, en hastetime fordi jeg har hatt synsforstyrrelser og høyt blodtrykk.

Idag fikk jeg telefon kl11: "Legen har sett på bildene dine, og han må ha flere bilder. Kan du komme i dag så det ikke går så mange dager? ".....
Da ramla jeg litt ned, ikke bare litt men ja...

Nå er jeg både sint og letta på en gang.

To serier de hadde tatt i går, hadde kommet skeivt ut. Lett forenklet; de hadde tatt bilde av halve hodet istedenfor hele.
Letta fordi det bare var dette, og sint fordi den forbanna sekretæren kunne vitterlig lagt frem ærendet sitt på en mye mere human måte :gaah: Fy f som jeg har vært nervøs. Kjente tilogmed angstklumpen komme i bringa. Den har jeg ikke kjent på siden 2007....
Sa fra til MR-mannen, og han var enig med meg, jeg hadde heller ingenting å bekymre meg for over det de hadde sett til nå på resten av bildene. Håper han bringer beskjeden videre til rette vedkommende.

Så da er jeg frisk inntil det motsatte er bevist

Da er det ei bæsjerumpe som venter meg her

Og, lavkarbo skal fortsettes (gjett om jeg forbanner de he****es hvetebollene da )

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat