Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-11, 18:51   #45
halkatlala
Seniormedlem

halkatlala sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 47
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Slutte å røyke?

Opprinnelig lagt inn av Okie, her.

Jeg pleier å si at jeg ikke har slutta, bare velger å la være. Har to som ligger igjen i en skuff, som har ligget der i vel snart over ti år. Tenner jeg en går vel panneluggen også lol.

Jeg ble lei lukten, dårlig ånde, følelsen av stramme blodårer og alt annet fysj som fulgte røyken. Jeg klarte aldri ha mat rundt røyken og likte jo ikke røyk lukt selv. Å kjøre bil og røyk var lik bilsyk på flekken.

Så jeg gikk over til de mildeste og vondeste røyken som var. Klarte ikke plaster for de var sterke. Kjøpte meg sugetablettene med nikotin og tyggis i stedet. De kasta jeg etter noen dager. Hadde rett og slett ikke lyst på de.

Den første uka var verst. Og jeg måtte snakke alvor til meg selv hver gang jeg har vært fristet i sosiale sammenhenger (noe alla - husk hvor ille den første uka var, nei vil ikke gjennom det igjen). Nå savner jeg ikke røyken i seg selv men det sosiale og noen ganger trøsten. Men går jeg forbi noen som røyker svir det i nesen og jeg har blitt helt anti hehe..

Så ikke vær negativ om det blir noen røyk i hist og pist. Du er bestemt ikke sant? Får nok du også og finner siste strået. Plutselig før du aner det går det noen dager og du biter sammen tennene og tenker disse abstinensene gidder jeg ikke holde ved like eller ha flere ganger så har du klart det du også.

Kjempe lykke til!!!

føler det sånn med lukt og dårlig ånde og røyk i bil er jo helt pyton.
takker for lykkeønskning

halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat