Åh så bra du stakk innom AppelsinpikenSatt nettopp og skrev noen ord til deg for å høre hvordan det gikk med deg. velkommen tilbake til gamlelandet! Så bra det gikk bra med foreldrene dine og venninna di!!! Alle har sikkert tøffe tider nå på bakgrunn av det de har opplevd. Jeg savner Foksy, Manne og alle de andre og gjentar at jeg håper de ikke er rammet på ett eller annet vis! Takk for god info Bente. Må vel legge inn en bestilling etterhvert Appelsinpiken: jeg tenker den siste uka på mer kh gjør deg godt jeg. Du kommer tilbake solbrun og topp motivert til å fortsette. Ingen grunn til å deppe av den grunn. Stå på! Men så synd du ikke fikk hybel da! Jeg håper du deler oppskriftene på det du nevner; det er høres godt ut.... Og hvorfor brukes ikke gjær på denne maten her? Det burde ikke ha noe å si når vi bruker fiberhusk? Kanskje det er min greie å finne ut det? Noen som vet noe om det? Veldig bra å få høre det med vannet Sanna! Greit å få bekreftet at det er nok med 1-1,5 liter pr dag. Hvis/da jeg spiser/spiste mye proteiner så kjente jeg det godt i nyrene om jeg ikke drakk nok vann. Vann er også godt som forebyggende mot hodepine så det er bare å fylle på her i gården. Greier å drikke to liter vann på dagen nå, og en liter med funlight på kvelden. Og går ikke så mye på toalettet som en kan forvente egentlig. Annet enn når jeg er ute på tur; må stikke bak buskene flere ganger da, men drikker vann mens jeg går og da.... Og du... hvem er Anna Hallèn ? Pruttis tanke om vann inn = vann ut, vann ut = skyllet system er godt tenkt, og den tar jeg med meg videre. Er den god den sjokoladen du snakker om? Og ok? Glem karamellene; de vipper deg ikke av pinnen kan du skjønne. Cocosakonfekten får deg på plass igjen ganske raskt tenker jeg. Vi må slutte å ha dårlig samvittighet for at vi spiser eller smaker på noe. Spist er spist og sånn er det med den saken. Å la det henge med videre slik at vi spiser enda mer er selvdestruktivt. Så send nå den samvittigheten bort på ferie eller noe sånt. Og som Appelsinpiken sier; det blir mindre "feil mat" lell. Var det klart nok?? Nå er det tid for å lage fredagsmat her; gleder meg! Er ganske sulten nå gitt... Vi snakkes!