Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-11, 14:38   #3
Zincite
Seniormedlem

Zincite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Skaldeman for normalvektig? Diverse spørsmål

Det er ikke noe i veien for å spise etter Skaldemans prinsipper om du er normalvektig. Skaldeman anbefaler ren og naturlig mat som jeg mener alle har godt av. Jeg personlig mener du får mye igjen for å ikke se det som en kur, men som et sunt kosthold du kan ha i bunnen resten av livet

Jeg ser ellers ikke hvor lenge du har holdt på? 200-300g i døgnet blir jo mye på en uke. I starten slipper gjerne en del vann, og det er ikke uvanlig at vekttapet stopper litt opp - etter en til tre uker, mens fettbålet han snakker om "tar tak". Du kan trolig ikke forvente veldig rask nedgang med så få kilo til normalvekta di. 400g kan være veske pga varmen, salt, reaksjon på maltitol/sukkeralkoholer i Atkinsbaren, selv har jeg svingninger på opp til 2 kilo i løpet av kort tid (samme døgn). Avhengig av varme, syklus, saltinntak med mer.

Det er altfor tidlig å begynne å tenke kalorier tror jeg (vet jo ikke hvor lenge du har holdt på). Som du har lest reagerer man forskjellig på maltitol/sukkeralkoholer og kanskje andre ting i Atkinsbarene. Jeg blir oppblåst og samler vann.
Utifra hva du skriver synes jeg ikke du skal gjøre noen forandringer. Bare spis deg mett. Og prøv å ikke stress - det kan være en veldig effektiv måte for å stoppe/forsinke nedgang.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat