Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-11, 19:26   #10
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Stagnerer med 5 kilo igjen!

Opprinnelig lagt inn av herregud, her.

Jeg ble heller aldri kvitt de siste 5 kg med lavkarbo, mao de som satt igjen på magen. Etter en vellykket vektnedgang på 40 kg så strevde jeg et helt år med de siste 5 kg uten å lykkes. Bl.a med trening, kaloriundersudd, mer fett, mindre fett, mer grønnsaker osv, osv..

Men etter at jeg fant denne tråden http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=44422 så bestemte jeg meg for å gjøre et forsøk i sommer. Jeg har nå spist 80/10/10 i ca 2 mnd, og ikke bare er de siste kg borte, men jeg er i bedre form nå enn da jeg var 20 (er 50 nå), og jeg har opplevd store forbedringer på veldig mange områder. Spesielt energinivå og humør.

Så om jeg går tilbake til lavkarbo igjen til høsten som egentlig var planen vet jeg ikke, men foreløpig så er det ikke noe som tyder på at jeg kommer til å gjøre det. Skal ta noen blodprøver til høsten og se, men hvis de fortsatt er fine, eller bedre, så kommer jeg til å fortsette

Kan jeg få spørre deg om du er plaget av mye løs hud etter den store vektnedgangen din...? Jeg har gått ned 35 kg og har mye løshud etter å ha gått ned temmelig fort...

Strever med de siste 5-6 kiloene, men jeg tror det er fordi jeg innerst inne ikke vil ha de bort ennå. Vet jo at det som ligger på magen skal brukes til å fylle i puppene til høsten/vinteren når jeg får gjort brystløftet......

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat