Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-11, 09:18   #253
Lagom
Juniormedlem
 
Lagom sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Stavern
Alder: 45
Innlegg: 36
Lagom er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Hei.
Jeg har fulgt med og lest i denne tråden siden den ble startet, men ikke slengt meg på. Jeg hadde også lyst til å prøve dette, men ville ikke joine fordi jeg har prøvd så mye annet uten hell. Men slenger meg på nå.

Jeg startet for noen dager siden med udos i tillegg til cocosan som jeg har tatt lenge. Ligger på minst 4 spiseskjeer cocosa og 4 spiseskjeer udos daglig. Har cocosan i kaffe, te og smoothies og udosen tar jeg bar, 2 spiseskjeer morgen og kveld. Etter 4 dager på blandingen har jeg gått ned over 1 kilo, og jeg har stått stille en stund. Har ikke målt før og etter, men merka forskjell på beltet i dag. Skal måle senere i dag.

En annen ting jeg har merka er null fysing, har alltid fysa på mat og ikke snop. Har selvfølgelig hatt lite fysing etter jeg starta på ketolyse, men ikke null. Og jeg føler meg mett og god hele døgnet, etter jeg starta på oljeblandinga, så naturlig nok spiser jeg mindre nå. Derfor er det lettere å bare få i med den mengden jeg skal av karber og protein. Ligger på under 15 g kh og ca 65 g protein (1 g pr kg målvekt). Fettet derimot er ganske høyt.

Jeg er kjempefornøyd, og tenker at det er ganske tydelig at jeg nok trenger myyyyyye fett for at denne livstilen skal funke for meg, i forhold til vektnedgang. For alle de andre helsemessige gode effektene har jeg hatt fullt ut siden jeg starta på ketolyse. Ikke hatt migrene og fibromyalgien er mye bedre.

Måtte bare rope ut en liten solskinnsbegynnelse, og håper vekta fortsetter nedover pga oljeblandingen.

__________________

Bloggen min.
Min journal
Lagom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig karbo, mest mulig fett. Svar med sitat