Tråd: VLCHF.no?
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-11, 11:32   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: VLCHF.no?

Opprinnelig lagt inn av heipådu, her.

Skeptisk. Leste litt på siden og syns artiklene er formulert litt vel påståelig. Det nevnes også flere steder at "kilder finnes nederst", men jeg har foreløpig ikke funnet en eneste kilde der inne.

Utsagn som "Når vi tenker over at karbohydrater er et annet ord for sukker" klarer jeg ikke helt å ta seriøst.

Når siden i tillegg er helt anonym, blir jeg enda mer skeptisk, men det kan jo være at siden fortsatt er under bygging, og at det kommer seg etterhvert!

Jeg skjønner og stiller meg enig i din skepsis (synes også nettsiden er temmelig dårlig med tanke på både mangelen på underbyggende kilder, og mye av den bastanta litt bedrevitende tonen), men karbohydrater er jo sukker. Alle fordøyelige karbohydrater, om de så kommer i en papirpose det står "sukker" på, eller i en brokkoli, er sukkerarter; mono-, dia- eller polysakkararider, så det er jo sant.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat