Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-11, 13:41   #31
taraquin
Medlem

Medlem siden: May 2011
taraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snill

Sv: Ketolyse: Frukt dersom under karbgrensa?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Undersøkelsen sier ikke hva de som spiste mindre fruktose erstattet maten med fruktose med. Om det var brød de spiste f.eks er det jo ikke rart de gikk ned mindre.

Det er jo det som er poenget, frukt og grønt inneholder mye annet som "nuller" ut flere av problemene med fruktose, mens fruktose fra andre kilder ser ut til å skape negative effekter, derav, det er ikke likegyldig hvor man får fruktose fra selv om man har samme mengde.

bente1: Det er ikke det jeg sier, jeg motsa bare det du sa om at det var likegyldig med kilden så lenge mengden var lik. Det kostholdet inneholdt uansett langt mer enn 50-70 karber siden de var fruktose alene, jeg spiser på ingen måte slik selv. Ja, jeg skjønner at det på ketolyse ikke fungerer med frukt, det har jeg ikke motsagt, jeg bare hang meg på sidesporet flere andre la opp til med fruktose som heller ikke hadde noe særlig med trådstarters spørsmål Husk at grønnsaker også inneholder fruktose og sånn sett er det nesten umulig å unngå det helt på ketolyse

MissPivotal: Ikke meninga å ødelegge tråden din, lykke til med ketolyse, håper du får gode resultater slik jeg ser flere andre har gjort

taraquin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert-middelshavs-periodisk faste Svar med sitat