Opprinnelig lagt inn av montry
Atkins og trening

Hvordan vil egentlig kroppen reagere på type diett som Atkins, altså veldig lavt karbohydrat. Vil man kunne greie å ha noen intensitet på treningen i det hele tatt, når man er fri fra karbohydrater?"
Hei, jeg vil ikke anbefale mat nærmest fritt for karbohydrater når du skal trene. Det har vært enkelte som har forsøkt, og de konklusjonene jeg har sett av det, er at utøveren etter relativt kort tid har følt seg helt tom og til tider ikke klart å gjennomføre økter man tidligere klarte.
Hilsen Irene Mårdalen
Hva synes dere om svaret hennes? Jeg har aldri opplevd å føle meg tom etter trening Eneste bivirkning jeg har opplevd er økt forbrenning 
Her ser jeg at det er snakk om folk som har trent før som har gått over til lavkarbo. Det stemmer nok at de vil møte veggen tidligere enn før. Skal en prestere så må en bruke ett kosthold man er vant med. Er man vant med lavkarbo så er det det som funker best. Og så må en ikke glemme å legge innpå en skje med olje før treningen Jeg la inn på en skje med olje nå på fredag og jeg syklet så fort som jeg aldri har gjort før. Bra de ikke hadde radarkontroll i 60sona
|