Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-11, 14:03   #4
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Jeg har vært forholdsvis flink i sommer. Har spist en del nøtter, det er det eneste, men nøtter er jo sunt, så trøster meg med det. Ellers har nettopp svigers og svoger reist hjem igjen etter at de har vært her siden torsdag. Har hatt en kjempeflott helg! De har kjøpt nye dyner og puter pluss sengetrekk til meg og sambo. Dynene er 20 cm lenger enn de forrige så det skal bli deilig å brette dyna godt under seg. Så har vi fått ny stekepanne, og nye fat, frokostfat, skåler og en stooor skål som man kan ha salat og lignende oppi. Alt kjøkkenutstyr, bortsett fra stekepannen selvsagt var i fancy farger
Er virkelig heldig med svigerfamilien
Ellers så har jeg gått mye tur, noen fjellturer og det er planlagt en ny en på onsdag. Skal i alle fall gå mye fremover. Så ser jeg at det er ganske så billig mndspris på iTrain, så vurderer å melde meg inn der og trene, men vil sjekke hva man får tilgang til først. Fint om noen med erfaring kan fortelle litt?
Håper dere alle har det bra, til tross for at det har vært en trist tid i det siste.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat