Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-11, 15:40   #11
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Skaldeman for normalvektig? Diverse spørsmål

Skjønner godt at du føler på de fire kiloene - jo kortere man er, jo mer utgjør hver kilo. Selv er jeg jo myyyye høyere enn deg (153 cm) , og jeg må si jeg synes jeg kjenner forskjell for hver kilo som blir borte! Både på klær og kropp Jeg er kraftig bygget, da, og er veldig tett opptil idealvekt (idealvekt er 55 kg ifølge kroppsanalyse, nå veier jeg 57).

Ville bare ønske deg lykke til med kostomleggingen, og tror klippefast at det er den rette veien å gå selv om man ikke har så mange kilo som skal av. Det kommer bare til å ta litt lenger tid - mine første 10 gikk ganske radig (2 kg pr mnd), men siden dét har jeg gått ned saktere. Uansett må du gi kroppene din tid til å bli en effektiv fettforbrenner. Selv har jeg forsøkt å følge kroppens sult- og metthetssignaler, og har i perioder spist ganske mye, mens andre ganske lite. Nå ligger jeg stabilt på to store måltider om dagen, evt. noen nøtter eller kopper med fløtekaffe skulle det gå for lang tid mellom måltidene.

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat