Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-11, 16:18   #2
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Mengde lavkarbo søtsaker?

Jeg forsøker å begrense lavkarbogodtet til pms-uka. Jeg reagerer litt på søtstoff (oppblåst, dårlig i magen), og da er det naturlig å begrense det. Men når dét er sagt blir det ostekake i noen dager helt til det er tomt om jeg har bakt til en anledning Noen opplever å stagnere på vekta når de spiser søtstoff, men jeg har ikke gjort det. Mulig jeg hadde gått ned fortere, men det får jeg jo ikke vite. Jeg har tenkt som så at når det verste søtsuget tar meg før mens, er det bedre å spise noe som ikke får blodsukkeret mitt til å gå bananas - selv om det ikke er optimal mat. Derfor hender det at det blir lavkarbomuffins, sukkerfri sjokolademousse eller annet den uka

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat