Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-11, 18:35   #6
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av MsSparrow, her.

Hallo!
Jeg er ny her inne, registrerte meg i dag. Har kjøpt ei bok om lavkarbo og har lest en del her på forumet, og nå føler jeg meg klar til å begynne. Så i morgen setter jeg i gang.

Jeg har mange kilo som skal av. Jeg veier 123 kg og har en BMI på 41!! Mitt første mål er å gå ned 20 kg innen 01.12.2011. Syns selv det høres realistisk ut, hva tror dere? Har lyst til å ned på 70-tallet, med det blir nok etter at unge nr 2 har kommet. Er ikke gravid nå, men håper å bli det i løpet av neste år.

Det var litt om meg. Dette ser ut som et trivelig forum med masse kloke damer og menn. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere.

Hei og velkommen
20 kg kan være realistisk. Men det er veldig individuellt. Noen raser ned, andre bruker lenger tid. Jeg er en av de som bruker lenger tid. Heh, noe man dessverre bare må finne seg i. Det går i alle fall rette veien
Hvilken bok har du kjøpt? Det høres i alle fall ut som om du vet hva du går til, og i mine øyne har du tatt et godt og viktig valg for helse og kropp Lykke til!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat