Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-11, 21:34   #433
Biola
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 226
Biola er ny på veien

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Dahh er jeg tilbake, både i gamlelandet og her på forumet, etter en uke i utlandet. Gikk veldig bra i starten av uka, men så i går og i dag kom jeg på enda et sitat fra Hakkebakkeskogen, denne gangen av Klatremus: Men FÅ (lavkarbo)mat - DET kan man...

Vi har bodd sammen med andre hele tiden, noe av maten har jeg laget, og dermed påvirket, mens annen mat har andre laget, uten at jeg har påvirket.. Jeg har hatt med mine fiberrik, mest for å ha noe å legge pålegget på, og litt for å spise "det samme" som de andre. Salat og kjøttpålegg, men for lite fett. Middagene litt opp og ned ift idealene, men greit. Men så i går, begynte Klatremus å gjøre seg gjeldende, og jeg FIKK mat, da vi var ute og spiste. Det ble HELT feil, både til frokost (mmm - loff med honning) mellommåltid (de har verdens beste IS), middag (burger og pommes frites ), kake osv osv.

Men - nå er jeg hjemme igjen, og det beste med å være hjemme - godt, iskaldt friskt norskt vann rett fra springen. Ikke kalkvann - lunket fra springen, og IKKE dovent kjøpevann på flaske. Har drukket et par liter bare i kveld, og nytt hver dråpe.

Og - hverdagen er tilbake, selv med en ukes ferie igjen. Jeg skal IKKE gå i fella og synde litt i morgen også, siden jeg har syndet i dag og i går, nuhh er det tilbake på rett spor. For jeg har jo tenkt meg ut av denne klubben jeg også. Drømmen er fortsatt å klare det til jul, håpet er å klare det før påske, og jeg tror i alle fall jeg klarer det før neste sommer.

__________________
Min journal


Biola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat