Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-11, 00:00   #14
Noenkiloformye
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Det er ikke lett å få i seg nok fett

Opprinnelig lagt inn av Imp, her.

Ja, det burde du. Mos den med gaffel, sammen med litt smør og revet ost, ha i litt reker eller stekt bacon om du vil. Gratiner i ovnen i et kvarter eller så. Veldig godt!

Ellers, hva med malte nøtter? Det kan du ha i frokostpannekake. Og olje kan du ha oppi der. Hva med rømme, liker du det? En klatt seterrømme kan du ha ved siden av mangt til middagen, og lager du hvitløksdressing med det, er det ekstra godt til salat og oppå pizza feks.

Liker ikke nøtter, og ikke rømme heller. Er så uforskammet sær Vurderer å prøve meg på hvitløkssmør e.l. Går det an å gjøre noe med rømmen for å kamuflere smaken? Det er den sure/bitre smaken jeg ikke liker.

Funnet ut at jeg trenger minst 1.5 dl kremfløte for å få i meg en ok mengde fett i kveld. Jo mere jo bedre, men har ikke så mye fløte nå. Skal definitivt prøve ut oppskriften din. Den høreas veldig spennende ut

Edit: Til kveldsmaten drakk jeg 2 dl kremfløte. Er kvalm nå, men kom opp i 73% fett så jeg er kjempefornøyd. Ser likevel at jeg slipper den ^^

Sist redigert av Noenkiloformye : 02-08-11 kl 01:45. Årsak: tillegg
Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat