Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-11, 13:49   #19
Albertina
Medlem

Medlem siden: Jul 2011
Alder: 41
Albertina er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av ciamor, her.

Kult! Det finnes en tumblr-side som har sykt mange fine tatoveringer, den heter http://fuckyeahtattoo.tumblr.com/. Jeg kikker litt der for inspirasjon. Jeg har bestemt meg for en tekst, men må finne den perfekte skrifttypen.

Jeg har også bestemt med for hva jeg skal ha, hvis jeg ikke bygger på den jeg har på ryggen. Mulig jeg gjør det også, når neste delmål er nådd!
Jeg skal ha navnet mitt på håndleddet, og lyst å få noen som har en finere håndskrift enn meg til å lage den for meg.
EDIT: Veldig mye kult på den linken!

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg har også lyst på ny tatovering! Har tenkt på en minnetatovering til min bestemor, selv om hun ikke likte tatoveringer noe særlig :P Så er det min måte å vise hvor mye hun betydde for meg.
Men det er mye annet jeg kunne tenkt meg også. Har lyst på noen runer, men usikker på hvor. Har tenkt på på føttene, siden de så langt ikke har blitt besudlet av blekk.

Hva har du fra før av? Jeg har kun en, men merker at jeg tenker på flere hele tiden. Blir virkelig bitt av basillen når en først starter!
Syns det er flott med en minnetatovering til bestemoren din, hva kunne du tenkt deg da? Et bilde av henne, en tekst som betydde mye for henne?

*Nysgjerrig*

Albertina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gått vekk i fra ketolyse og er over på en mer moderat lavkarbo. Svar med sitat