Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-11, 14:20   #23
Albertina
Medlem

Medlem siden: Jul 2011
Alder: 41
Albertina er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av MsSparrow, her.

Kanskje jeg skal ta en tattovering også? Jeg har 2 fra før, men ønsker å tattovere navn og fødselsdato på jenta mi. Men vet ikke hvor jeg skal ta den. Har fra før en bakpå skuldra og en på venstre overarm.

Men nå har lett og lett her på forumet, men finner ingenting. Jeg er så usikker på hvor mye jeg skal spise. Til frokost spiste jeg omelett av 2 egg, 1ss fløte, 50g skinke, 10g purre og 4 agurkskiver. Er dette lite eller er det noe jeg må kjenne på selv?

Syns absolutt du også skal ta en tatovering, så blir vi en skikkelig tatto-delmål-gjeng her inne!

Ble du mett da? Cluet er vel å spise seg mett. Jeg har spist omelett av 2 egg, en cherrytomat og noen agurkskiver til frokost, pluss masse vann og jeg ble god og mett. Spiste 10.30 og har ikke blitt sulten enda.
Det er jo veldig individuelt da..

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg har en g-nøkkel i nakken. En anarkist a under øret/halsen (skjult av håret). Så har jeg stjernetegnet mitt (vannmann, det greske tegnet) på venstre underarm, så har jeg en thors hammer på høyre arm, eller undersiden av håndleddet om du skjønner. Under thors hammeren ligger det en mislykket tatovering som ble tatt i fylla av en amatør. Er veldig fornøyd med de jeg har Den mislykkete er jo helt skjult så den bryr jeg meg ikke om lenger.
Jeg har tenkt på å ta en lilje, eller et japansk morelletre (ikke hele treet selvsagt, bare en grein) med blomstre og blad over skulderen, med initialer og dato inni bladene.

Hva du har da?

Ah, høres stilig ut. Du er litt mer bevandra i tatto-verden enn meg, jeg har en tribal mellom skulderbladene. Tenkte jeg skulle lage meg journal, så da kan jeg legge inn bilde der!
Jeg er fornøyd med den, selvom mange sikkert syns tribal er standard! Jeg angrer ikke i hvertfall.

Albertina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gått vekk i fra ketolyse og er over på en mer moderat lavkarbo. Svar med sitat