Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-11, 22:41   #32
Albertina
Medlem

Medlem siden: Jul 2011
Alder: 41
Albertina er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av MsSparrow, her.

Kjenner en del jeg også som angrer på sine tattoveringer som de tok når de var ganske unge. De to jeg har betyr noe for meg, den ene er stjernetegnet mitt og den andre er en delfin. Så den 3. må bety noe for meg den også. Men som dere sier så må vi nå målene våre først.

Da har jeg gjennomført første dag på lavkarbo og det gikk ikke så vært syns jeg. Har ikke følt noe sultfølelse og har nå lagt inn alt jeg har spist på diett.no og der kom de fram til at jeg har spist 10.39g kbh. I tillegg har jeg drukket over 2 liter med vann!

Ja, mange som gjerne tar en tatovering bare å få ta, i den alderen og som da angrer seinere. Det er noe som skal være på kroppen din for resten av livet, og bør være rimelig gjennomtenkt!
Stjernetegntatovering kunne jeg også tenkt meg, og jeg ville hatt den på halsen/mot nakken.

Høres veldig bra ut at første dag er gjennomført, og jeg får ikke sagt det nok: Det er himmelsk med en slankekur hvor man IKKE er sulten!

Opprinnelig lagt inn av ciamor, her.

Jeg venta også i mange år før jeg endelig tok min første. Jeg var 24 da jeg fikk en svale tatovert på innsiden av venstre håndledd.
Hadde jeg gjort det da jeg var 17 så hadde jeg hatt en samling av skorpioner, delfiner. ankh'er og symse kinesiske symboler......

Hehe, helt sant. Jeg hadde også hatt mange ting som delfiner, roser og sist men ikke minst, kinesisketegn!
Høres flott ut den tatoveringen din!

Albertina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gått vekk i fra ketolyse og er over på en mer moderat lavkarbo. Svar med sitat