Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-11, 08:17   #2
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Legene mine er uenige ...

Vanlige allmennleger har generelt lite kunnskap om lavkarbo. Min gamle lege hadde litt kunnskap og anbefalte meg det, min nye lege vet ingenting om det, men stoler på at jeg vet hva jeg driver med (selv om hun innimellom kommer med noen statlige tulle-kostholdsråd som å spise Vitamargarin og være forsiktig med det mettede fettet ).

Mitt råd til deg er faktisk å lukke ørene for kostholdsrådenen som legen din gir og heller følge Ketolyseboken slavisk. Hvis du ønsker og har råd vil jeg også anbefale deg å oppsøke en lege som kan lavkarbo, f.eks. Lindbergklinikken eller Sofie Hexeberg. Jeg vil også anbefale deg å kjøpe eller låne boken Frisk med lavkarbo av Sofie Hexeberg.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat