Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-11, 19:10   #42
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Får ikke pusse tennene til min 1-åring

Nå har han fått stå på en krakk foran vasken og vi fikk lirket inn tannbørsten og kjørt et par drag over tenna. Ikke all verdens, men uansett bedre enn ingenting

Jeg ser jo at det er en overveldende "press" her på at jeg skal tvinge gjennom tannpussen. Jeg tror overhodet ikke at ungene lider all verdens traume og får varige men dersom man gjør det, og jeg skjønner jo selvsagt at i enkelte situasjoner må man faktisk bare gjøre det. Men vi ønsker ikke å gjøre det, og ser ikke nødvendigheten av, å gå sånn til verks nå. Vi har både helsesøster og lege som støtter oss på den avgjørelsen (og som har frarådet å bruke tvang når han er så liten). Han har et sunt kosthold og vi passer på at han drikker godt med vann etter måltidene og vi prøver på tannpuss 2-3 ganger om dagen, så det er jo ikke som om han aldri får fluor eller en liten puss noensinne.

Tusen takk for alle tips. Vi skal definitivt prøve ut mange av dem

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat