Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-11, 20:36   #46
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Får ikke pusse tennene til min 1-åring

Cyan, her må du følge magefølelsen din Jeg husker en gang vi var på hyttetur med flere vennepar - hvorav ett hadde med en liten baby med et ganske voldsomt gulpeproblem. Babyen skrek mye, og moren ble kritisert fordi hun hele tiden bar på barnet. Så prøvde hun da, å overhøre det litt - jeg så hun vred seg i stolen og jeg hadde ordentlig vondt av henne. Når hun (etter noe som for henne må ha fortont seg som en evighet) endelig gikk inn til barnet hadde det kastet opp over hele sengen og var sannsynligvis skrubbsultent igjen. Mor og far kjenner som oftest barnet sitt best, og selv om det er gresselig lett å uttale meninger om andres barneoppdragelse er det til syvende og sist bare mor og far som kan ta en avgjørelse. Selv om jeg brukte tvang på mine egne sier jeg ikke at det er rett for ditt barn

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat