Tråd: Prøvere
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-11, 17:08   #222
Noenkiloformye
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Siria, her.

Jeg trodde ikke testen betydde at du hadde eggløsning når du fikk positivt utslag, men at du vil få det 24 - 48 timer etter positivt utslag. Det er det som står i bruksanvisningen.

Jeg har lest flere si at folk med pcos ikke kan stole på testene, men når jeg har alle de andre tingene som følger med velger jeg å stole på dem. jeg synes det er veldig mye skremselspropaganda i enkelte forum ( ikke ment til deg) . Får ikke oppfølging av gynekolog, men jeg merker på kroppen også når jeg har EL. Det er noe av de samme smertene jeg har de gangene jeg har mens, akkompagnert med EL - slim etc.

Jeg har ikke vært hos legen og testet, skal til legen til uken. Hadde den timen før jeg testet positivt.

Har ikke PCOS selv så derfor spør jeg deg For en skal jo i grunn ikke stolle blindt på forum og info på nettet.

En positiv test trenger ikke nødvendigvis si at du får el da og da, for du kan ha positiv test flere dager på rad. Men når testen da er negativ igjen så betyr det da at el har funnet sted. (regner med at du vet at en el test ikke er positiv med mindre test streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken) Kjekt å føle på kroppen når el er, den egenskapen kunne jeg godt ha hatt selv!

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat