Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-11, 21:24   #11
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Kaloriinntak - kan det bli for lite kalorier?

Opprinnelig lagt inn av Pebbles82, her.

tror jeg skal sette alarm på klokken min hver 4 time og spise noe ihvertfall for å ikke sabotere forbrenningen....
hva syns dere?? eller skal jeg bare spise når jeg er sulten??

Det med at man saboterer forbrenningen når man spiser sjelden, er vel en avlivet myte? Selv spiste jeg 3-5 måltider om dagen når jeg begynte på ketogen kost, nå spiser jeg heller 2 litt større måltider. Mye mindre stress med maten, jeg slipper å planlegge så voldsomt, og skulle noe skjære seg og det blir veeeeeldig lenge til neste måltid så spiser jeg litt nøtter eller drikker en fløtekaffe. De to måltidene jeg har hver dag er ganske kraftige, og metter lenge Jeg merker ingen forskjell på hverken energinivå eller nedgang - jeg spiser når jeg er sulten (som regel kl. 11 og mellom 19 og 20).

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat