Sv: Prøvere
Opprinnelig lagt inn av Noenkiloformye, her.
Har ikke PCOS selv så derfor spør jeg deg For en skal jo i grunn ikke stolle blindt på forum og info på nettet.
En positiv test trenger ikke nødvendigvis si at du får el da og da, for du kan ha positiv test flere dager på rad. Men når testen da er negativ igjen så betyr det da at el har funnet sted. (regner med at du vet at en el test ikke er positiv med mindre test streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken) Kjekt å føle på kroppen når el er, den egenskapen kunne jeg godt ha hatt selv! 
Nei, det står mye "hear - say" på nett. Jeg tok testen i 7 dager. Dag 8 var den positiv, de to dagene etter var den negativ og etter det testet jeg ikke lenger. Hvis du som pcos slår ut pga sykdommen, tror jeg at testen da vil være positiv flere dager, men jeg vet ikke. Jeg bruker Clear Blue Digital. Her kommer det en runding om testen er negativ, og et smilefjes om den er positiv, da slipper du å tolke streker selv.
Jeg har lært og lytte til kroppen min etter at jeg la om til lavkarbo, men noen tegn er jo også synlige 
|