Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-11, 13:13   #2503
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Det er ikke skrytebilder, faktisk. Når jeg ser i speilet ser jeg fortsatt meg selv på det største og alle skavankene. Adferden min tilsier også det. Kommer vel med tiden, kanskje plastikkirurgien vil endre? Jeg vet at det er en stor vektforskjell, og så lenge det inspirerer andre, så blir jeg glad.

Det tar vel lengere til å endre på hodet enn på kroppen er jeg redd, så det tar nok litt tid for hodet ditt å se hvor fantastisk flott du er blitt! I mellomtiden skal vi her inne passe på å minne deg på det, vet du

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

For en utrolig gjeng dere er !!

Ja her inne har vi bare fått verdens beste støtteaparat - fantastisk gjeng!!

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Buhuuu - snufs - for en gjeng!!!

Først:
TUSEN TAKK Rikkem0r, bente1, Pruttilutt, Sanna1 og Dollsine!
Hva skulle jeg gjort uten dere??

Har våknet jeg nå..og innser at jeg snublet skikkelig i går. Fikk meg en skikkelig trøkk, og kjente igjen psyke tanker fra "gamle dager".

Men vet dere hva?
Nå har jeg hilst pent på meg i selv i speilet, kjent at buksene faktisk er romsligere enn tidligere, drukket kaffe med fløte og er klar for en ny dag. Planen er å gå til innkjøp av en ny treningsbukse og ta seg en tur i skogen.
Med løftet hode. Det er planen i alle fall.

Men måtte bare innom å takke damene mine først - dere er helt fantastiske!! Jeg sto ved et skummelt veivalg i går - men når alle dere roper unisont: "Du skal DEN veien for pokker!!!!!" - så var det valget liksom tatt.

Stor klem til Rikkem0r, bente1, Pruttilutt, Dollsine og Sanna1!

Å, så bra at du har det bedre i dag!!! Sånn skal det gjøres vennen! Nå ble jeg bare utrolig glad altså

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat