Opprinnelig lagt inn av LadyLike, her. Jeg har ikke gått ned så mye enda, men likevel merker jeg det godt på klærne. I dag tidlig tenkte jeg at jeg kunne prøve å få på meg "referansebuksa" mi. Det er en bukse i str. 42 som jeg ikke har brukt siden før jeg fikk mitt første barn. Sist slanket jeg meg på lavkalori, jeg startet i oktober 2010 og gikk jeg ned 6kg på 5-6mnd. Da fikk jeg på meg buksa, men jeg følte meg ikke komfortabel til å faktisk gå ut døra med den. Pga flytting og brudd i rutiner med trening og mat gikk jeg alle kiloene opp igjen, før jeg startet på lavkarbo nå i juni. Og i dag har jeg på meg buksa på jobb, jeg har gått fra str. 46->42 selv om jeg ikke har gått ned like mange kg! Jeg er sååå glad
Opprinnelig lagt inn av LadyLike, her.
Jeg har ikke gått ned så mye enda, men likevel merker jeg det godt på klærne. I dag tidlig tenkte jeg at jeg kunne prøve å få på meg "referansebuksa" mi. Det er en bukse i str. 42 som jeg ikke har brukt siden før jeg fikk mitt første barn. Sist slanket jeg meg på lavkalori, jeg startet i oktober 2010 og gikk jeg ned 6kg på 5-6mnd. Da fikk jeg på meg buksa, men jeg følte meg ikke komfortabel til å faktisk gå ut døra med den. Pga flytting og brudd i rutiner med trening og mat gikk jeg alle kiloene opp igjen, før jeg startet på lavkarbo nå i juni. Og i dag har jeg på meg buksa på jobb, jeg har gått fra str. 46->42 selv om jeg ikke har gått ned like mange kg! Jeg er sååå glad
Så utrulig bra Må vere en deilig følelse tenker jeg, stå på vidre Gleder meg til jeg kan skli ned i ett par av de buksene jeg har i skapet på "lagring"