Sv: Sliter med å komme i bedre form
Opprinnelig lagt inn av tommygutt, her.
Uansett form, man må starte et sted. Du blir garantert i bedre form av fjellturene, det tar bare en stund før det er merkbart. Ta tida og jeg lover deg at du kommer til å gå fortere og fortere. Mitt tips for rask form er 3 intervaller pr uke, gjerne 4x4. Mange er ikke i stand til å gå opp en fjellside på 600 meter, så du er heller ikke i så dårlig form som du tror 
PS! Det tar mere enn en mnd å bli i god form, vær tålmodig, hold kontinuitet i treningen, ikke gi opp. Det finne mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri. Gjør ting du liker, da blir du motivert og du holder koken uke etter uke, måned etter måned, år etter år
Takk for svar!
Jo da, mange klarer ikke å komme seg opp 600 moh, men jeg følte jeg omtrent daua av utmattelse når jeg hadde de siste meterene igjen til toppen, så det var et lite slag i magen egentlig
MEN! Intervalltrening 3 ganger pr uke, den er grei. Fjellgåing er vel en naturlig intervalltrening.. Men den 4x4 var jeg ikke helt med på.. Mente du f.eks 10 min gange, 10 min jogg/løping i repetisjoner på 4?
Ps: denne likte jeg! 
Sitat:
Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri.

"Det finnes mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri"
Sitat Tommygutt
|