Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-11, 11:24   #9
nightly
Medlem

nightly sin avatar

Medlem siden: May 2010
Alder: 39
nightly er ny på veien

Sv: Sliter med å komme i bedre form

Opprinnelig lagt inn av tommygutt, her.

Ta en kikk på f.eks denne:

http://www.dn.no/dnaktiv/article1972036.ece

Takk! Den var informativ!

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Røyker du? Høres ut som meg, før jeg kutta røyken!

Nei, jeg har vært røykfri i 1 år og 4 måneder Men jeg har ikke fått trent kondisjon siden jeg sluttet, så det ligger vel noe der...

Opprinnelig lagt inn av Noenkiloformye, her.

Kjenner igjen den. Har begynt å trene etter en treningsvideo, og merker godt forskjellen fra starten. Men med en gang jeg går ut på tur så blir jeg sliten med en gang, og etter å ha gått opp en trapp føles det som jeg har løpt maraton

Synes resultat skal komme kjapt jeg

Hehe, ja jo kjappere jo bedre for utålmodige sjeler

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Tøy ut! Jeg har hatt ekstremt korte legg muskler, og de brant lett. Etter jeg har fått tøyd de ordentlig er de ikke sånn lenger.
Hvis de brenner i dagesvis, og ved veldig lav intensitet kan det være benhinnebetennelse....

Takk for tipset! Har vært alt for slapp med uttøyningen. Jeg er ganske myk da, om det har noe å si.. Får lett håndflatene i gulvet med føttene litt i fra hverandre...

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Skikkelige sko, nok magnesium og vann (kroppen er hydrert) er et must. Start rolig slik at du faktisk får en oppvarmingperiode og ikke bare brus avsted. Tøy gjerne ut leggene når du har varmet opp (5-10 min moderat gange) så kan du pøse på litt mer og avslutt gjerne turen med rolig gange for å få ned pulsen igjen før du tøyer ut. Det tar litt tid å komme i form, men fortsetter du vil du raskt merke fremgang. Dersom du har det veldig vondt bør du kanskje roe litt ned til kommer i noe bedre form. Er ikke vits å trene seg syk. Lytt til kroppen er vel første bud uansett.

Skikkelige sko har jeg ikke, magnesium tar jeg og vann drikker jeg nok av tror jeg .. Jeg varmer alltid opp med gange i rundr 5-6 minutter, men tøyer ikke ut da..

Takk for svarene deres

"Det finnes mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri"
Sitat Tommygutt
nightly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat