Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-11, 13:48   #1
Pebbles82
Medlem

Pebbles82 sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: oslo
Pebbles82 er på en erverdig vei

Hvor alvorlig skal jeg ta disse sukkererstatningene?

Jeg venter fredeles spent på ketolysekur startpakke, med det sagt så er jeg på lavkarbo dag 12 og har ikke gått ned i vekt, (eier ikke vekt enda, men i følge buksene mine så har jeg ikke gått ned)

Er veldig kjent med både atkins og lavkarbo generelt så jeg holder meg under 20g karbo.
I begynnelsen hadde jeg en kurv nektariner og plommer som jeg spiste opp i løpet av 4-5 dager (ville ikke kaste det i søppel) pluss at jeg har spist knekkebrød til frokost og lunch av og til (knekkebrød: rugsprø med fiber)
Knekkebrødet har ca 6g karb per skive, men mye kostfiber.

Bortsett fra dette har det bare gått i fett, protein og grønnsaker...

Har drukket farris bris kanskje ett glass for dagen, og fun light kanskje 3 glass i løpet av disse 12 dagene...

Har hørt mye om at diverse sukkererstatninger ikke er bra enten i form av fruktsukker eller andre type som er nesten like gale som vanlig sukker..
hvor alvorlig skal jeg ta dette?
Har jeg drukket nok av det til å kunne konstatere at min manglende vekttap er pgs dette?
Eller er det knekkebrødet og frukten? Har ikke spist frukt på over en uke da, dette her var bare i begynnelsen. men knekkebrødet spiser jeg daglig...

jeg er 90 kg og er 162 høy, så per definisjon burde jeg ha gått ned ihvertfall 3 kg på disse 12 dagene... ikke sant?
HVA GJØR JEG FEIL??????

venter til boka kommer og leser den grundig før jeg offisielt begynner men allikevel.. det her er jo litt rart???