Hvor alvorlig skal jeg ta disse sukkererstatningene?
Jeg venter fredeles spent på ketolysekur startpakke, med det sagt så er jeg på lavkarbo dag 12 og har ikke gått ned i vekt, (eier ikke vekt enda, men i følge buksene mine så har jeg ikke gått ned)
Er veldig kjent med både atkins og lavkarbo generelt så jeg holder meg under 20g karbo.
I begynnelsen hadde jeg en kurv nektariner og plommer som jeg spiste opp i løpet av 4-5 dager (ville ikke kaste det i søppel) pluss at jeg har spist knekkebrød til frokost og lunch av og til (knekkebrød: rugsprø med fiber)
Knekkebrødet har ca 6g karb per skive, men mye kostfiber.
Bortsett fra dette har det bare gått i fett, protein og grønnsaker...
Har drukket farris bris kanskje ett glass for dagen, og fun light kanskje 3 glass i løpet av disse 12 dagene...
Har hørt mye om at diverse sukkererstatninger ikke er bra enten i form av fruktsukker eller andre type som er nesten like gale som vanlig sukker..
hvor alvorlig skal jeg ta dette?
Har jeg drukket nok av det til å kunne konstatere at min manglende vekttap er pgs dette?
Eller er det knekkebrødet og frukten? Har ikke spist frukt på over en uke da, dette her var bare i begynnelsen. men knekkebrødet spiser jeg daglig...
jeg er 90 kg og er 162 høy, så per definisjon burde jeg ha gått ned ihvertfall 3 kg på disse 12 dagene... ikke sant?
HVA GJØR JEG FEIL??????
venter til boka kommer og leser den grundig før jeg offisielt begynner men allikevel.. det her er jo litt rart???