Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-11, 17:44   #261
Bravo
Medlem

Bravo sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Bravo er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Ok - statusrapport fra meg:
Jeg begynte med Udos, som var nytt for meg, og Cocosa på en mer regelmessig basis etter å ha kjøpt inn osv ganske rett etter å ha skrevet inn innlegg i starten av tråden her, i begynnelsen av juli en gang.

Tok bare en teskje først, og kom meg opp i en barneskje etterhvert, eller var det kanskje en ts morgen og kveld av hver, husker ikke.
Nå veier ikke jeg meg hver dag, så jeg er litt usikker på når helt nøyaktig når vekta slapp litt, men greia er i alle fall at jeg har vært bortreist i to perioder nå i sommer. Først en periode på nesten to uker, denne ferien var en ganske fysisk aktiv variant med flere timers turer nesten hver dag. Da jeg kom hjem var jeg gått ned litt over en kg.
Så var jeg borte i fire fem dager nå nettopp, mye mindre fysisk aktivitet, men jaggu gikk jeg ned ytterligere litt over en kg der også.

Greia som får meg til å klø meg i hodet er da at jeg valgte å ikke ta med oljene på ferie..orker ikke evt søl og kliss med åpnede oljeflasker i bagasjen osv, så jeg tenkte at jeg bare fikk fortsette når jeg kom hjem igjen, derfor er det litt pussig at vekttapet akkurat kom etter å ha stoppet litt opp på tilskuddene..men samtidig har jeg slitt med nesten null nedgang i vekt frem til Udos/Cocosaprosjektet mitt startet..forstå det den som kan.

I alle fall - jeg fortsetter friskt videre og bør vel øke inntaket litt også.. akkurat nå er jeg tilbake på en teskje av hver, så det er vel litt lite da.
( Kjører litt tran på siden også, da, for å få inn litt marin omega 3 i tillegg..)

Sist redigert av Bravo : 06-08-11 kl 23:34.
Bravo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat