Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-05, 19:32   #6
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Areola

Jeg har tatt flux-tabletter i alle år, men plutselig i går bestemte jeg meg for å sjekke innholdsfortegnelsen.. 150 mg sorbitol! og 155 mg xylitol!
Bør jeg slutte med de kjære flux-tablettene mine?
Det står jo at man ikke skal bruke sorbitol i dietten.....

Hei
Flourtabletter i alle år ?????? Bor du i et spesiellt område,der det ikke er flour i vann og undergrunn ? OK jeg mener flourtabletter er helt unødvendige. Tannkrem med flour holder lenge. Når det gjelder ol-ene så bør de unngås på ketolysekuren, fordi de omdannes til karbohydrat. Men vi snakker om 1/3 gram, så det går jo fint an å bruke flour - hvis du altså synes det er en god ide.
Forsiktighetsregler: Forsiktighet bør utvises ved naturlig fluorinnhold i drikkevannet over 0,75 mg/liter. Forsiktighet bør utvises ved samtidig inntak av fluor i tannkrem, skyllevæsker og tyggegummi.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat