Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-11, 11:57   #17
Modezty
Seniormedlem

Modezty sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ramlet ut av ketosen igjen

Det er faktisk ikke alle som skiller ut overskuddsketoner heller, selv om man er i ketose. Det betyr bare at kroppen nyttegjør seg alle ketonene - og at det ikke er noe "tilovers". Kast ketosesticksene, og slapp av.

Hold deg til kostholdet ditt, så slipper det etterhvert. Ser at du nærmer deg mål - og da har jeg lest at det kan ta tid. Bruk heller målebånd, det kan kanskje være mer oppløftende?

Jeg blir oppblåst av debron sukkertøy (og andre sukkerfrie varer) og atkins barer, men vet om det - så da stresser jeg ikke hvis jeg føler meg uggen etter å ha spist disse.

Drikker du nok væske om dagen?

Opprinnelig lagt inn av Krusemynte, her.

Jeg visste heller ikke at man vanligvis er ute om morgenen, så det er alltid spennende å lære nye ting her inne. Men jeg lurer på en ting, må man være i ketose for å gå ned i vekt? Kan man ha et lavt inntak av karbohydrater, høyt fettinntak 0 utslag på stix og likevel gå ned i vekt?

Utslag på stix er ingen garanti for å gå ned i vekt. Jeg har vært i ketose (med utslag) i flere måneder, og har stått stille...

Husk å få i deg nok grønnsaker, passe med proteiner og endel fett. Væske er viktig i tillegg.