Sv: Oktoberstarter-tråd?
Nå begynner panikken å ta meg ... Var på 79,1 på det laveste, men har siden mai lagt på meg noe voldsomt så nå er vekta på 85! Herregud, er det mulig å være så tulling når man har vært så flink!? 
Skal begynne igjen nå snart - men denne uken er det kanskje sverigetur, samt bryllup neste helg. Vil ikke begynne påan igjen nå som det kommer sååå mange fristelser på en gang! Men sitter og tenker at jeg kan jo spise bryllupsmiddagen, og drikke rødvin på festen så burde det jo gå noenlunde bra... (aner dog ikke hva som serveres.. )
Har satt opp ukesmeny nå, samt handleliste for uken.. Kanskje jeg bare skulle begynt i morgen, hoppe i det jo før jo heller.. Noe MÅ gjøres, men jeg er livredd for at det ikke skal gå like bra denne gangen som sist (18 kg på 4 mnd)
Jeg burde ned til 70 kg, da er BMI'en min fin... Har satt meg et langsiktig mål, å få det til til neste sommer...
Noen andre av dere som har gått på en slik smell? Erfaringer med ny oppstart? Vil egentlig ta oppstarten i morgen og ikke neste mandag, for da starter jeg i jobb igjen etter tre uker ferie. Føler meg kvalm og dårlig de tre første dagene på ketose, inkl hodepine...
Oppmuntringer og gode råd mottaes med takk (Ikke bare sånne "stå på du er flink - meldinger hehe)
Klemmer til alle dere ute som er så flinke med det dere gjør!!
MonaLita