Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-11, 13:47   #6
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Råd ønskes, stillstand

Kopi av sitat av torkil:
Hei
Til de som går lite ned i vekt og som er i ketose med utslag på stixen, pleier jeg å foreslå :
- reduser matmengden totalt med 10-15%
- kutt ut fett tilskudd som olje (men spis fete oster, fete fisk, fett kjøtt)
- øk litt på mosjonsmengden.

Da rapporterer mange at vekten plutselig tar fart nedover.

Vennlig Hilsen
Torkil

Hei
Mange leter etter partystoppere når vekttapet ikke er liniært, det er ofte nyttesløst. For den enkelte kan allikevel enkelte matvarer eller kunstige søtningsstoffer se ut til å ha en hemmende effekt på vekttapet.
Platå er den vanligste årsak til stagnasjon i vekttapet, ikke "partystoppere".
Satser man på naturlig MAT er sjansen for å lykkes etter min mening størst.
Lykke til
Torkil

Vil du ha litt mer fart på vekttapet kan du redusere energiinnholdet. Du kan også legge inn 2 ukentlige treningsøkter med styrketrening (uten utmattelse) det vil over tid øke vekttapet.

Hei
Ketolyse med mindre mat : da spiser man den samme fete ketolysemat, men litt mindre totalt sett. Det er viktig at man holder seg på 1200-2000 kalorier pr dag ( høyest for de tyngste og mest aktive) for å unngå at stoffskiftet reduseres.
Lykke til
Torkil

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat