Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her. Kan jeg få lov til å rope ut et HURRA!!!? Jeg tok frem en etterlengtet bukse fra skapet i dag. Dette etter å ha sniktittet på vekta og gransket meg selv litt i speilet i morges.. hehe. Kunne buksa kanskje passe? Det til tross for at jeg var flere kilo lettere da den satt pent sist? Jeg tok sjansen. Tuslet til skapet og fant buksen frem. Det var nesten så jeg ikke turde ha øynene oppe når jeg trakk den på...over lårene... fikk jeg kneppet igjen også!!!? YES!!!! For en fantastisk følelse!!! Jeg måtte ta et par bilder og sende til kjæresten også for å dele gleden. Herlige søndag! I dag er det 8 uker siden jeg startet opp og for noen fine uker det har vært! Jeg har lagt bilder i journalen min for de som eventuelt ble nysgjerrige nå. Håper dere har hatt en fin helg så langt og at dagen er god!
Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.
Kan jeg få lov til å rope ut et HURRA!!!? Jeg tok frem en etterlengtet bukse fra skapet i dag. Dette etter å ha sniktittet på vekta og gransket meg selv litt i speilet i morges.. hehe. Kunne buksa kanskje passe? Det til tross for at jeg var flere kilo lettere da den satt pent sist? Jeg tok sjansen. Tuslet til skapet og fant buksen frem. Det var nesten så jeg ikke turde ha øynene oppe når jeg trakk den på...over lårene... fikk jeg kneppet igjen også!!!? YES!!!! For en fantastisk følelse!!! Jeg måtte ta et par bilder og sende til kjæresten også for å dele gleden. Herlige søndag! I dag er det 8 uker siden jeg startet opp og for noen fine uker det har vært! Jeg har lagt bilder i journalen min for de som eventuelt ble nysgjerrige nå. Håper dere har hatt en fin helg så langt og at dagen er god!
Så moro! Gratulerer.