Noen som har noen fornuftige tanker til meg...
Jeg har stått stille nå i 6 uker .
Jeg hadde forstått det om jeg hadde ligget nærme normalvekt, men jeg veier fremdeles 111 kg og har siden midten av januar bare gått ned 13 kg.
Jeg prøver å la vær med å sammenlikne meg med andre, men kjenner jeg blir ordentlig lei meg og deprimert når jeg ser andre rase ned i vekt som har et mye mindre utgangspunkt enn meg.
Det skal sies at jeg bare er 164 cm høy, så som dere skjønner så er det masse å ta av her.
Det kan heller ikke være noe i veien med kostholdet i og med at min kjære til nå har gått ned 24 kg og er strålende fornøyd.Vi lever ketogent og jeg spiser mindre porsjoner enn han.
En typisk dag for meg er:
Frokost rundt kl 7: en kopp kaffe, et nanna knekkebrød med smør, ost og en skive paprika.
Lunsj: salat, avocado med egg og tunfisk el. skinke og majones, middagsrester.
Middag: f. eks nakkekotelett, flesk, svin med salat, fetaost og dressing. Eller gryterett med fløte, creme fraiche og div grønnsaker. Stort sett kjøtt eller fet fisk med diverse grønnsaktilbehør.
Sjelden jeg har lyst på noe om kvelden men kanskje litt baconsvor noen ganger.
Jeg drikker bare litt cola zero i helgene, ellers så går det i vann stort sett og et par kopper kaffe.
Jeg spiser sjelden brød (lager det til matpakka til mannen) og i helgene har vi gjerne egg og bacon til frokost.
Jeg går en times tur opp til flere ganger i løpet av uka. Har vært litt stress nå de siste tre ukene da det har vært forberedelse til bryllup.
Er det noen som har noen synspunkter til meg?
Kjenner jeg begynner å miste piffen av dette.
(huff, dette ble langt)
|