Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-11, 09:17   #631
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Klart man kan bli slank med lavkarbokosthold! Det er det jo evig mange beviser på (sjekk bildetråden), lavkarbokosthold er jo riktig kosthold, så det skulle bare mangle!
Trening i seg selv gjør jo at kroppen blir mer spenstig og muskuløs, men har ikke så mye å si for vekttapet, annet enn at over tid så får man bedre basalforbrenning om man bygger muskler, så trening er udelt bra!

Men tynn kan jo være så mangt. Noen er tynne fordi det er den naturlige kroppsformen de har, da tenker jeg på at man er smal og vever i kroppesbygginga, mens andre igjen har en større ramme og mere muskler. Tynn behøver ikke være usunt, jeg synes vel bare det er en slags form for slank som ikke alle kan bli, ettersom det handler om kroppstype.
Igjen kan tynn også være litt mer sånn ... ja, som du nevner, et lite varselssignal på at noe ikke er helt som det skal, og sånn tynn kan i utgangspunktet alle bli.

Hehe, ja, litt personlige begrepsdefinisjoner på en mandagsmorgen!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat