Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-11, 10:44   #11
Tone-Rose
Medlem

Medlem siden: Jul 2011
Alder: 43
Tone-Rose har en fantastisk aura rundt segTone-Rose har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trenger noen fredagsråd

Helga gikk bedre enn forventet Jeg lagde meg Bounty sjokolader av 70% mørk sjokolade, kokos (den med minst karbo) og kokosfett. Ble nydelig og mektig, etter noen biter, så er det liksom nok... Ellers klarte jeg å holde meg til baconcrispen min med bittelitt dip, cola zero (som jeg er blitt godt vant med nå) og bitteligg nøtter og frø. Har til og med gått ned i vekt iløpet av denne uken, så helgas kos har ikke hatt noe negativt utslag på vekta...

I går var vi på middag og kaffe hos mamma og pappa... DET pleier å være vanskelig... Så jeg bakte en ostekake og tok med meg... Ellers spiste jeg litt før jeg dro, slik at jeg ikke var skrubbsulten. Spiste bare litt middag, en slags gryterett, ikke lavkarbo akkurat, men spiste bare en halv porsjon av den... Gikk bra

Nå må jeg lære meg å bake kaker tror jeg, for det er jo mye gode kaker man kan spise som er lavkarbo... Lavkarbovafler er godt, har funnet en oppskrift her inne, tror det er Nannahs vafler, de er kjempegod og de lager jeg ofte på søndager til frokosten

Denne uken er det gubben som skal lage alle middagene, så er spent på om han får til å lage en hel uke med lavkarbo mat.... jeg har hjulpet han å satt sammen hele ukesmenyen da, så tror det går fint

Skriv gjerne en kommentar i Dagboka mi
Tone-Rose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat